澳洲來的訪客Wendy Ung

他去年曾出現在我的fb

剛出現在邀請交友時

我愣了一下

對於外國朋友

我大概都從嚴認定

無他,都是ㄧ些很無稽、奇怪的人

看了他的網頁

還算正常,就同意了

之後,他看了我的fb資料

知道我開展覽,也有書法專輯印刷出版

即透過私訊要購買

但國外的買家我根本很難應對

就回應請其與蕙風堂接洽

因為會風堂有國外購書的專門處理

加上他也有代銷我的著作出版

之後亦無從了解後續發展

直到昨晚從私訊接到他在台灣而且要見我的來話

好吧!遠從澳洲來的網友,又是欣賞我書法作品的網友

算是粉絲吧,就安排今日在工作室一會囉!

Thank you for professor Chi-Jen Wu, assistant professor of Chinese literature at Soochow University, the classical styles & every aspect of the calligraphy arts!

https://www.facebook.com/wendy.ung1

Thank you for professor Chi-Jen Wu, assistant professor of Chinese literature at Soochow University, the classical styles & every aspect of the calligraphy arts!
Thank you for professor Chi-Jen Wu, assistant professor of Chinese literature at Soochow University, the classical styles & every aspect of the calligraphy arts!
Thank you for professor Chi-Jen Wu, assistant professor of Chinese literature at Soochow University, the classical styles & every aspect of the calligraphy arts!
Thank you for professor Chi-Jen Wu, assistant professor of Chinese literature at Soochow University, the classical styles & every aspect of the calligraphy arts!

 

arrow
arrow
    文章標籤
    澳洲、吳啟禎、書法
    全站熱搜

    吳啟禎書法家 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()